theblogofellen

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Ellen visar: smink

Av Ellen - 7 januari 2013 13:21

hej! 

nu har jag tagit alla bilder och det tog tid! jag kommer bara säga vad de heter och inte vad jag använder dom till och var jag har köpt dom samt hur mycket de kostar.

jag kommer inte redigera bilderna så ni får nöja er med oredigerade!

vissa tog jag med blixt och andra inte och det kommer ni märka. men here we go!


jag börjar och visa er mina mascaror. de använder jag dagligen. någon av dom är superkladdig!!


 

den första mascaran: ''maybelline new york -the colossal volum' express mascara cat eyes''

 

den andra mascaran: ''maybelline new york-the one by one volum' express mascara satin black''

 

och den sista mascaran: ''maybelline new york- the colossal volum' express waterproof''

 


nu kommer jag visa er mina kajal/eyeliner.

 

  eyelinern, den svarta: ''isadora- colorful eyeliner, 10 black''

 

  kajalen: '' isadora- perfect contour kajal, 64 light blue''

 

 


mitt rouge.

 


  rouge: ''ZAFi- bronzing pearls''

 

borste: ingen aning.

 


mitt puder.

 

  ''lóréal paris - the minerals, true match''

 


mina läppbalsam, läppglans.

 

  läppbalsam: fick det gratis i båstad

 

  läppglans: ''lumene- wild rose, volume lip gloss''

 

  läppglans: '' maybelline new york - MNY my gloss''

 

  läppglans/läppbalsam:'' garmex- moisture plus''

 


min ögonskuggor.

 

  ögonskuggspalett: ''romeo & julie''

 

  ögonskugga: ''viva la diva- absolutly fabulous glitter''

 


min concealer.

  concealer: '' kubiss- correcteur''

 


min ögonfransböjare.

 


  ögonfransböjare: ullared

 


det var det som finns i min vanliga neccisär.



jag har en till neccisär som jag har i min väska. 

det är en med typ mimmi eller musse pig på ;)

i den har jag:

ett läppglans

 

en concealer

 

en mascara

 


mina neccisärer:

   


ett parym inlägg kommer senare idag. 

hoppas ni vart nöjda med detta inlägget! 

Love


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 5 februari 2013 15:41

Hej, min blogg på devote är inte särskilt rolig. Jag känner mig inte hemma där. Så från och med nu, har jag bloggpaus. ...

Av Ellen - 20 januari 2013 12:00


NY BLOGG KLICKA HÄR!       HTTP://THEBLOGOFELLEN.DEVOTE.SE   HTTP://THEBLOGOFELLEN.DEVOTE.SE       ...

Av Ellen - 20 januari 2013 00:05

Förresten är jag ett geni. Jag löste det med iPhoneskiten! :D BYTER TILL DEVOTE I MORGON. DET KOMMER ETT INLÄGG OM DET! NATTI, LOVE...

Av Ellen - 20 januari 2013 00:02

Godnatt bloggen. Ska sova nu, och imorgon ska jag träffa ebba. Vi ska fota lite och sen gå på fotbollsträning! TAGGAD! ...

Av Ellen - 19 januari 2013 15:56

Jag var ute och fotade för någon timme sen. Sen satte jag mig och redigerade lite.  Det var hela min morgon/förmiddag.  Senare idag ska jag inte göra något. Bara ta det lugnt. Det behövs, det är en fullspäckad vecka som väntas med typ 100 prov ...

Presentation


If you do not speak Swedish, you can translate from below if you scroll down a bit.
Hej, jag heter Ellen och är en tjej på 13 vårar. Jag bor utanför Jönköping, Sverige. Hoppas du gillar vad du ser och kommentera gärna :)

Translate?

Rösta här:

Ska jag ha kvar bloggen och blogga på & videoblogga eller bara blogga eller bara göra videobloggar här eller någon annanstans?
 Blogga vidare som vanligt.
 Gör bara videobloggar här eller någon annanstans.
 Gör båda två!
 Sluta helt.

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok!

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards