theblogofellen

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Boring

Av Ellen - 9 januari 2013 20:52

Idag så var jag i skolan, såklart..
Vi hade 3 lektioner innan lunch -.-
Sen hade vi HKK. Vi lagade pizza, mumma!

Dålig uppdatering idag, men det finns inte mycket att skriva om!
Jag har två läxor till imorgon.
En läxa att 16 sidor ur en bok och den andra läxan är att kunna läsa en tysk text vackeeert HAHAHA!

Just nu sitter jag och kollar på tv med familjen! Kuuul <3

Men detta är vad jag har på mej/hade på mej idag i skolan. Slutar med det, Love

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 5 februari 2013 15:41

Hej, min blogg på devote är inte särskilt rolig. Jag känner mig inte hemma där. Så från och med nu, har jag bloggpaus. ...

Av Ellen - 20 januari 2013 12:00


NY BLOGG KLICKA HÄR!       HTTP://THEBLOGOFELLEN.DEVOTE.SE   HTTP://THEBLOGOFELLEN.DEVOTE.SE       ...

Av Ellen - 20 januari 2013 00:05

Förresten är jag ett geni. Jag löste det med iPhoneskiten! :D BYTER TILL DEVOTE I MORGON. DET KOMMER ETT INLÄGG OM DET! NATTI, LOVE...

Av Ellen - 20 januari 2013 00:02

Godnatt bloggen. Ska sova nu, och imorgon ska jag träffa ebba. Vi ska fota lite och sen gå på fotbollsträning! TAGGAD! ...

Av Ellen - 19 januari 2013 15:56

Jag var ute och fotade för någon timme sen. Sen satte jag mig och redigerade lite.  Det var hela min morgon/förmiddag.  Senare idag ska jag inte göra något. Bara ta det lugnt. Det behövs, det är en fullspäckad vecka som väntas med typ 100 prov ...

Presentation


If you do not speak Swedish, you can translate from below if you scroll down a bit.
Hej, jag heter Ellen och är en tjej på 13 vårar. Jag bor utanför Jönköping, Sverige. Hoppas du gillar vad du ser och kommentera gärna :)

Translate?

Rösta här:

Ska jag ha kvar bloggen och blogga på & videoblogga eller bara blogga eller bara göra videobloggar här eller någon annanstans?
 Blogga vidare som vanligt.
 Gör bara videobloggar här eller någon annanstans.
 Gör båda två!
 Sluta helt.

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok!

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards