theblogofellen

Direktlänk till inlägg 5 januari 2013

dans & film

Av Ellen - 5 januari 2013 13:24

Hejhej! Ligger i soffan och kollar på tv!
Kollade på två filmer igår. En var sådär och en annan var sjukt tråkig.

Den första vi såg handlade om 3 killar som inte var så populära i skolan.
En av killarna skulle fylla år och de hade ordnat en fest till han.
De trodde ingen skulle komma så de postade att det var fest överallt.
Sen när festen började spårade allt.
Filmen är filmad av en roll i filmen. Så allt är lite skakigt och så. Den är inspelad likadant som i filmen REC.
Jag själv tyckte att filmen var sådär. Ingen riktig höjdarfilm direkt. Jag har sett många som slår den. Filmen heter projekt X. Men filmen får ändå 2.5 av 5 solar ;)

Den andra filmen förstod jag inte.
Den var skitdålig och man blev helt förvirrad. Jag kommer inte ihåg vad filmen heter, men den får 1 av 5 solar...

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Det är lördag iallafall. Ska nog ta ett bad kanske :D

Ni kanske undrar vart videon är med svaren.. Men den är verkligen inte bra.
Den är tråkig och ja. Men ska försöka klippa den lite senare idag. Men ärligt talat så förstår jag inte så mycket om hur man gör eftersom jag aldrig har redigerat förut.. :)

Ska nog se en film sen också. Kanske step up eller något. Det är en dansfilm. Åååååh, jag saknar dansen så mycket! Jag har inte dansat på ett år snart :'(
Våra danslärare eller vad man säger hade inte tid i år, men det är ju inget att göra något åt. Vi vill INTE ha några andra danslärare, för våra är dom bästa jag någonsin haft. Dom var hur snälla och roliga som helst och vi på dansen fick en speciell relation till dom. Vissa träningar kunde tiden rinna iväg mesans vi bara pratade om hur mycket som helst. Jag saknar Jonna och Maja som dom heter och dom är hur grymma som helst på att dansa.
Önskar att dom fick mer tid över så fick fick börja dansa igen, eller träffa dom iallafall...

Men nu ska jag hjälpa pappa med surfplattan HAHAH

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 5 februari 2013 15:41

Hej, min blogg på devote är inte särskilt rolig. Jag känner mig inte hemma där. Så från och med nu, har jag bloggpaus. ...

Av Ellen - 20 januari 2013 12:00


NY BLOGG KLICKA HÄR!       HTTP://THEBLOGOFELLEN.DEVOTE.SE   HTTP://THEBLOGOFELLEN.DEVOTE.SE       ...

Av Ellen - 20 januari 2013 00:05

Förresten är jag ett geni. Jag löste det med iPhoneskiten! :D BYTER TILL DEVOTE I MORGON. DET KOMMER ETT INLÄGG OM DET! NATTI, LOVE...

Av Ellen - 20 januari 2013 00:02

Godnatt bloggen. Ska sova nu, och imorgon ska jag träffa ebba. Vi ska fota lite och sen gå på fotbollsträning! TAGGAD! ...

Av Ellen - 19 januari 2013 15:56

Jag var ute och fotade för någon timme sen. Sen satte jag mig och redigerade lite.  Det var hela min morgon/förmiddag.  Senare idag ska jag inte göra något. Bara ta det lugnt. Det behövs, det är en fullspäckad vecka som väntas med typ 100 prov ...

Presentation


If you do not speak Swedish, you can translate from below if you scroll down a bit.
Hej, jag heter Ellen och är en tjej på 13 vårar. Jag bor utanför Jönköping, Sverige. Hoppas du gillar vad du ser och kommentera gärna :)

Translate?

Rösta här:

Ska jag ha kvar bloggen och blogga på & videoblogga eller bara blogga eller bara göra videobloggar här eller någon annanstans?
 Blogga vidare som vanligt.
 Gör bara videobloggar här eller någon annanstans.
 Gör båda två!
 Sluta helt.

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok!

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards