theblogofellen

Direktlänk till inlägg 4 januari 2013

Tranås

Av Ellen - 4 januari 2013 16:01

Påväg till Tranås!
Ska hyra film @ hemmakväll osv!
Det är ju fredag ikväll weeej!

Sorry för att jag har varit så off idag. Vaknade sent och sen har dagen försvunnit.
Jag låg en lång stund och skrev på kik med mina vänner om träning och så.
Och då kom vi fram till att fotbollsträningen börjar snart! Längtar att få spela igen.

Senare skrev jag och Ebba lite om trampetten. Ebba och jag och två andra kompisar gick på gymnastik förra terminen, men slutade för att Ebba skulle opereras. Nu får hon börja träna gymnastik igen och vi båda längtar tillbaka. Vi längtar tillbaka till alla roliga träningar och våra sköna kompisar! Vi saknar att springa fram till trampetten och bara ta sats och flyga högt upp i luften och där uppe stanna och göra en volt. Det är en känsla som slår allt och om man landar perfekt så blir det ännu bättre!
Men vi vet inte om vi kan fortsätta. Busstiderna kommer inte överens med träningstiderna... Men jag tror vi löser det på något sätt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 5 februari 2013 15:41

Hej, min blogg på devote är inte särskilt rolig. Jag känner mig inte hemma där. Så från och med nu, har jag bloggpaus. ...

Av Ellen - 20 januari 2013 12:00


NY BLOGG KLICKA HÄR!       HTTP://THEBLOGOFELLEN.DEVOTE.SE   HTTP://THEBLOGOFELLEN.DEVOTE.SE       ...

Av Ellen - 20 januari 2013 00:05

Förresten är jag ett geni. Jag löste det med iPhoneskiten! :D BYTER TILL DEVOTE I MORGON. DET KOMMER ETT INLÄGG OM DET! NATTI, LOVE...

Av Ellen - 20 januari 2013 00:02

Godnatt bloggen. Ska sova nu, och imorgon ska jag träffa ebba. Vi ska fota lite och sen gå på fotbollsträning! TAGGAD! ...

Av Ellen - 19 januari 2013 15:56

Jag var ute och fotade för någon timme sen. Sen satte jag mig och redigerade lite.  Det var hela min morgon/förmiddag.  Senare idag ska jag inte göra något. Bara ta det lugnt. Det behövs, det är en fullspäckad vecka som väntas med typ 100 prov ...

Presentation


If you do not speak Swedish, you can translate from below if you scroll down a bit.
Hej, jag heter Ellen och är en tjej på 13 vårar. Jag bor utanför Jönköping, Sverige. Hoppas du gillar vad du ser och kommentera gärna :)

Translate?

Rösta här:

Ska jag ha kvar bloggen och blogga på & videoblogga eller bara blogga eller bara göra videobloggar här eller någon annanstans?
 Blogga vidare som vanligt.
 Gör bara videobloggar här eller någon annanstans.
 Gör båda två!
 Sluta helt.

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok!

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards